miercuri, 13 octombrie 2010

 In a treisprezecea zi a lunii in care m-am nascut, acum venita de la alergat si in a doua zi de la reinstalarea net-ului, subsemnata aici de fata a simtit harazit acest moment sa reintre pe meleaguri demult neumblate si sa isi faca simtita prezenta.
  Am ramas fara CIF care e cel mai super detergent ever. Dupa ce spal cu el, baia e mandria mea, aragazul arata ca o bijuterie de deabia te poti abtine sa nu ti-l pui la gat sau sa-l legi la incheietura mainii. Si stiu ca vine greu a crede, dar am ramas fara, in conditiile in care, probabil va intrebati cum de nu am un stoc de CIF, poate chiar o zi din saptamana rezervata supravegherii proviziilor de soda. No, nu am facut nici o strategie si acuma sufar pana maine dimineata cand ma voi duce sa cumpar -conform spuselor listei de cumparaturi- magneti de frigider si CIF ca sa pot sa traiesc iar in pace. Ca stiti si voi cum e, detergentul e cel mai bun prieten al unei fete si cand nu mai are unul de vreun fel din colectia pentru haine, gresie, mobila, geamuri, si parchet, se simte nasol ca si cand nu ar avea papuci cu toc sa mearga la disco. Din fericire, eu am avut AJAX si mi-am putut freca cada, deci am avut un plan B care a dat roade, salvand ziua.
  Pe de alta parte, un plus al ultimei perioade e ca stau cu o prietena foarte buna in apartament. Ma mir ca nu am vorbit de ea pana acum, fiindca deobicei o numar printre subiectele predilecte de conversatie cand vreau sa evoc funny stories sau modele demne de urmat. Nu or intrat zilele in sac, o sa am ocazia sa vorbesc despre ea pe viitor, daca o fi sa fie. E noapte, e tarziu, si nu stiu altii cum sunt da statistica arata ca mie dupa ora 12 imi scade concentrarea si ma retrag sa ma desfasor mai mult in forul interior, mai nou si cel mai ades prin vise.
  Practic vroiam numai sa ma bucur timid de net ca si cand mi-as umezi putin degetul in apa. Nu ma intind, nu acum. Dar vor veni vremuri... :P

2 comentarii: